Reklamácia

Ak ste sa ocitli práve tu, znamená to, že sa niečo pokazilo. Aj keď sa všemožne snažíme poskytovať len kvalitný a bezchybný tovar, v tých množstvách ponúkaného tovaru sa jednoducho môže objaviť chybička. Na vami objednanom tovare sa časom prejavila vada alebo už prišiel s vadou? Nevadí, lebo všetko sa budeme snažiť vyriešiť k vašej spokojnosti. Na všetok náš sortiment sa vzťahuje dvojročná záruka. Pre začiatok... 

Upozorňujeme, že k dôvodom na reklamáciu nepatrí:

  • 1. prirodzené opotrebovanie tovaru
  • 2. mechanické poškodenie
  • 3. poškodenie v dôsledku výberu nesprávnej veľkosti
  • 4. svojpomocné vykonávanie opráv vady výrobku
  • 5. používanie, ktoré nie je v súlade s odporúčaním
  • 6. nedodržiavanie zásad čistenia a ošetrovania jednotlivých materiálov
  • 7. neprispôsobenie teploty pri žehlení
  • 8. nesprávne ošetrovanie obuvi, príp. jeho zanedbanie
  • 9. vonkajšie faktory - napr. deformácie a odlepovanie materiálu v dôsledku sušenia obuvi pri zdrojoch tepla
  • 10. mechanické pranie obuvi
  • 11. rozdiely vo farbe/štruktúre kože vyplývajúce z jej prirodzených vlastností
  • 12. rozdiely vo farbe/štruktúre a v tvare materiálu vyplývajúce z jeho prirodzených vlastností
  • 13. zafarbenie vyskytujúce sa v topánke s prirodzene farbenou podšívkou
  • 14. reklamovanie spodnej bielizne vrátane ponožiek, siloniek a plaviek z hygienických dôvodov nie je možné reklamovať
  • 15. uvoľnenie a strata ozdobných prvkov oblečenia, kabeliek, topánok a doplnkov
  • 16. mechanické poškodenie (zmena farby, odlepenie, ošúchanie) vzniknuté na nosením mechanicky najviac namáhaných miestach produktu

...ak vada na tovare nespĺňa ani jeden z vyššie uvedených bodov, vyzerá to nádejne. V tom prípade sa na vašom produkte mohla prejaviť takzvaná "výrobná vada". Aby sme mohli vašu reklamáciu prijať, konzultovať ju s výrobcom a následne vybaviť, prosíme vás o využitie jednej z nasledovných možností:

1. Online reklamácia

  • Stiahnite a vyplňte reklamačný formulár TU.
  • Nafoťte reklamovaný tovar
  • Fotodokumentáciu vady s vyplneným tovarom nám zašlite na e-mail 
info@cribs.sk

2. Poslať tovar

  • Stiahnite a vyplňte reklamačný formulár TU.
  • Vložte ho spolu s tovarom do krabice
  • Pribaľte aj doklad o zaplatení
  • Odošlite nám reklamáciu 
CRIBS.sk
Vladimír Lukačišín - LUJAL
Radničné námestie 8
085 01 Bardejov

Upozorňujeme, že v prípade zaslania reklamácie na adresu si poštovné hradí spotrebiteľ a v prípade zasielania Slovenskou poštou je nutné nám zásielku zaslať ako balík a bez dobierky. V opačnom prípade nebude v našich technických možnostiach zásielku prebrať. Tovar nám zašlite čistý a vypratý.

Vašu reklamáciu vybavíme do 30 dní od prijatia a to nasledovnými spôsobmi:

Oprava

  • V prípade, že reklamácia bude uznaná a vada tovaru bude mať opraviteľný charakter, výrobok opravíme a bezplatne zašleme späť k vám

Výmena

  • V prípade, že reklamácia bude uznaná a budete si priať rovnaký produkt ktorý ešte budeme mať na sklade vám tovar vymeníme a bezplatne zašleme k vám

Zľava

  • V prípade, že reklamácia nebude uznaná no odstránenie vady vás bude stáť pár eur, navrhneme vám k vašej spokojnosti zníženie ceny

Vrátenie peňazí

  • V prípade uznania reklamácie, nemožnosti opravy tovaru a ani jeho výmeny, čiastku za reklamovaný tovar vám pošleme späť do 14 pracovných dní.

Nakoľko by sme veľmi chceli, v ostatných prípadoch vám žiaľ nebudeme môcť vyhovieť a vašu reklamáciu budeme nútení zamietnuť. Tovar vám bezplatne zašleme späť na pôvodnú adresu. Budeme však veriť, že sa spolu uvidíme opäť pri ďalšej objednávke ktorá nedopadne reklamáciou.

V prípade akýchkoľvek otázok či potreby previesť vás procesom reklamácie nás kontaktujte na tel. čísle 0915882441 (Po-Pia 10:00-16:00) alebo využite náš kontaktný formulár.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie