Reklamácia

Ak ste sa ocitli práve tu, znamená to, že sa niečo pokazilo. Aj keď sa všemožne snažíme poskytovať len kvalitný a bezchybný tovar, v tých množstvách ponúkaného tovaru sa jednoducho môže objaviť chybička. Na vami objednanom tovare sa časom prejavila vada alebo už prišiel s vadou? Nevadí, lebo všetko sa budeme snažiť vyriešiť k vašej spokojnosti. Na všetok náš sortiment sa vzťahuje dvojročná záruka. Pre začiatok... 

Upozorňujeme, že k dôvodom na reklamáciu nepatrí:

  • 1. prirodzené opotrebovanie tovaru
  • 2. mechanické poškodenie
  • 3. poškodenie v dôsledku výberu nesprávnej veľkosti
  • 4. svojpomocné vykonávanie opráv vady výrobku
  • 5. používanie, ktoré nie je v súlade s odporúčaním
  • 6. nedodržiavanie zásad čistenia a ošetrovania jednotlivých materiálov
  • 7. neprispôsobenie teploty pri žehlení
  • 8. nesprávne ošetrovanie obuvi, príp. jeho zanedbanie
  • 9. vonkajšie faktory - napr. deformácie a odlepovanie materiálu v dôsledku sušenia obuvi pri zdrojoch tepla
  • 10. mechanické pranie obuvi
  • 11. rozdiely vo farbe/štruktúre kože vyplývajúce z jej prirodzených vlastností
  • 12. rozdiely vo farbe/štruktúre a v tvare materiálu vyplývajúce z jeho prirodzených vlastností
  • 13. zafarbenie vyskytujúce sa v topánke s prirodzene farbenou podšívkou
  • 14. reklamovanie spodnej bielizne vrátane ponožiek, siloniek a plaviek z hygienických dôvodov nie je možné reklamovať
  • 15. uvoľnenie a strata ozdobných prvkov oblečenia, kabeliek, topánok a doplnkov
  • 16. mechanické poškodenie (zmena farby, odlepenie, ošúchanie) vzniknuté na nosením mechanicky najviac namáhaných miestach produktu

...ak vada na tovare nespĺňa ani jeden z vyššie uvedených bodov, vyzerá to nádejne. V tom prípade sa na vašom produkte mohla prejaviť takzvaná "výrobná vada". Aby sme mohli vašu reklamáciu prijať, konzultovať ju s výrobcom a následne vybaviť, prosíme vás o využitie jednej z nasledovných možností:

1. Online reklamácia

  • Stiahnite a vyplňte reklamačný formulár TU.
  • Nafoťte reklamovaný tovar
  • Fotodokumentáciu vady s vyplneným tovarom nám zašlite na e-mail 
info@cribs.sk

2. Poslať tovar

  • Stiahnite a vyplňte reklamačný formulár TU.
  • Vložte ho spolu s tovarom do krabice
  • Pribaľte aj doklad o zaplatení
  • Odošlite nám reklamáciu 
CRIBS.sk
Hlavná 120
080 01 Prešov

Upozorňujeme, že v prípade zaslania reklamácie na adresu si poštovné hradí spotrebiteľ a v prípade zasielania Slovenskou poštou je nutné nám zásielku zaslať ako balík a bez dobierky. V opačnom prípade nebude v našich technických možnostiach zásielku prebrať. Tovar nám zašlite čistý a vypratý.

Vašu reklamáciu vybavíme do 30 dní od prijatia a to nasledovnými spôsobmi:

Oprava

  • V prípade, že reklamácia bude uznaná a vada tovaru bude mať opraviteľný charakter, výrobok opravíme a bezplatne zašleme späť k vám

Výmena

  • V prípade, že reklamácia bude uznaná a budete si priať rovnaký produkt ktorý ešte budeme mať na sklade vám tovar vymeníme a bezplatne zašleme k vám

Zľava

  • V prípade, že reklamácia nebude uznaná no odstránenie vady vás bude stáť pár eur, navrhneme vám k vašej spokojnosti zníženie ceny

Vrátenie peňazí

  • V prípade uznania reklamácie, nemožnosti opravy tovaru a ani jeho výmeny, čiastku za reklamovaný tovar vám pošleme späť do 14 pracovných dní.

Nakoľko by sme veľmi chceli, v ostatných prípadoch vám žiaľ nebudeme môcť vyhovieť a vašu reklamáciu budeme nútení zamietnuť. Tovar vám bezplatne zašleme späť na pôvodnú adresu. Budeme však veriť, že sa spolu uvidíme opäť pri ďalšej objednávke ktorá nedopadne reklamáciou.

V prípade akýchkoľvek otázok či potreby previesť vás procesom reklamácie nás kontaktujte na tel. čísle 0915882441 (Po-Pia 10:00-16:00) alebo využite náš kontaktný formulár.