Reklamácia
Ak ste sa ocitli práve tu, znamená to, že sa niečo pokazilo. Aj keď sa všemožne snažíme poskytovať len kvalitný a bezchybný tovar, v tých množstvách ponúkaného tovaru sa jednoducho môže objaviť chybička. Na vami objednanom tovare sa časom prejavila vada alebo už prišiel s vadou? Nevadí, lebo všetko sa budeme snažiť vyriešiť k vašej spokojnosti. Na všetok náš sortiment sa vzťahuje dvojročná záruka. Pre začiatok...
Upozorňujeme, že k dôvodom na reklamáciu nepatrí:
- 1. prirodzené opotrebovanie tovaru
- 2. mechanické poškodenie
- 3. poškodenie v dôsledku výberu nesprávnej veľkosti
- 4. svojpomocné vykonávanie opráv vady výrobku
- 5. používanie, ktoré nie je v súlade s odporúčaním
- 6. nedodržiavanie zásad čistenia a ošetrovania jednotlivých materiálov
- 7. neprispôsobenie teploty pri žehlení
- 8. nesprávne ošetrovanie obuvi, príp. jeho zanedbanie
- 9. vonkajšie faktory - napr. deformácie a odlepovanie materiálu v dôsledku sušenia obuvi pri zdrojoch tepla
- 10. mechanické pranie obuvi
- 11. rozdiely vo farbe/štruktúre kože vyplývajúce z jej prirodzených vlastností
- 12. rozdiely vo farbe/štruktúre a v tvare materiálu vyplývajúce z jeho prirodzených vlastností
- 13. zafarbenie vyskytujúce sa v topánke s prirodzene farbenou podšívkou
- 14. reklamovanie spodnej bielizne vrátane ponožiek, siloniek a plaviek z hygienických dôvodov nie je možné reklamovať
- 15. uvoľnenie a strata ozdobných prvkov oblečenia, kabeliek, topánok a doplnkov
- 16. mechanické poškodenie (zmena farby, odlepenie, ošúchanie) vzniknuté na nosením mechanicky najviac namáhaných miestach produktu
...ak vada na tovare nespĺňa ani jeden z vyššie uvedených bodov, vyzerá to nádejne. V tom prípade sa na vašom produkte mohla prejaviť takzvaná "výrobná vada". Aby sme mohli vašu reklamáciu prijať, konzultovať ju s výrobcom a následne vybaviť, prosíme vás o využitie jednej z nasledovných možností:
1. Online reklamácia
- Stiahnite a vyplňte reklamačný formulár TU.
- Nafoťte reklamovaný tovar
- Fotodokumentáciu vady s vyplneným tovarom nám zašlite na e-mail
info@cribs.sk
2. Poslať tovar
- Stiahnite a vyplňte reklamačný formulár TU.
- Vložte ho spolu s tovarom do krabice
- Pribaľte aj doklad o zaplatení
- Odošlite nám reklamáciu
CRIBS.sk
Maroš Lukačišín
Radničné námestie 8
085 01 Bardejov
Upozorňujeme, že v prípade zaslania reklamácie na adresu si poštovné hradí spotrebiteľ a v prípade zasielania Slovenskou poštou je nutné nám zásielku zaslať ako balík a bez dobierky. V opačnom prípade nebude v našich technických možnostiach zásielku prebrať. Tovar nám zašlite čistý a vypratý.
Vašu reklamáciu vybavíme do 30 dní od prijatia a to nasledovnými spôsobmi:
Oprava
- V prípade, že reklamácia bude uznaná a vada tovaru bude mať opraviteľný charakter, výrobok opravíme a bezplatne zašleme späť k vám
Výmena
- V prípade, že reklamácia bude uznaná a budete si priať rovnaký produkt ktorý ešte budeme mať na sklade vám tovar vymeníme a bezplatne zašleme k vám
Zľava
- V prípade, že reklamácia nebude uznaná no odstránenie vady vás bude stáť pár eur, navrhneme vám k vašej spokojnosti zníženie ceny
Vrátenie peňazí
- V prípade uznania reklamácie, nemožnosti opravy tovaru a ani jeho výmeny, čiastku za reklamovaný tovar vám pošleme späť do 14 pracovných dní.
Nakoľko by sme veľmi chceli, v ostatných prípadoch vám žiaľ nebudeme môcť vyhovieť a vašu reklamáciu budeme nútení zamietnuť. Tovar vám bezplatne zašleme späť na pôvodnú adresu. Budeme však veriť, že sa spolu uvidíme opäť pri ďalšej objednávke ktorá nedopadne reklamáciou.
V prípade akýchkoľvek otázok či potreby previesť vás procesom reklamácie nás kontaktujte na tel. čísle 0915882441 (Po-Pia 10:00-16:00) alebo využite náš kontaktný formulár.