Výmena

Ak ste sa ocitli práve tu, znamená to, že zásielka od nás by potrebovala vylepšiť. Nesadla vám veľkosť alebo farba? Či ste sa nakoniec rozhodli pre úplne iný produkt? Nie je nič jednoduchšie, no hlavne sa poponáhľajte aby vám nič neutieklo z nášho e-shopu. Začíname...

Výmena na predajni (výdajnom mieste)

Ak vám to vaša poloha umožňuje, výmenu môžete vykonať osobne na jednej z našich predajní o ktorých sa viac dočítate v Kamenné predajne.

Výmena na vlastné náklady

Ak sa nenachádzate blízko našich predajní, výmenu vykonáte ľahko v niekoľkých krokoch:

  • Vytúžený produkt si objednajte čo najskôr aby sa nevypredal, zásielka za ktorú chcete meniť počká.
  • A ak vás zaujalo ešte čosi, prihoďte si do košíka aj to, veď vytvárate akoby novú objednávku.
  • Výborne! Vaša nová objednávka jena ceste k vám.
  • Následne máte čas sa venovať výmene, ktorá prebieha rovnako ako vrátenie tovaru o ktorom si viac prečítate kliknutím na Vrátenie.
  • Stačí vyplniť formulár na vrátenie vrátane čísla bankového účtu. Ak ste pribalený formulár medzičasom vyhodili, vytlačíte si ho TU.
  • A peniaze za pôvodnú (celú objednávku alebo časť z nej) vám vrátime hneď ako k nám dorazí (najneskôr však do 14 dní).
  • Nezabudnite pribaliť doklad o zaplatení (bloček alebo faktúru) a zásielku podajte na Slovenskej pošte ako balíkovú zásielku.
  • Odošlite: 

    CRIBS.sk

    Hlavná 120

    080 01 Prešov

Upozorňujeme, aby ste nám produkty nevracali formou dobierky. Takúto zásielku nebude v našich technických možnostiach prevziať a bude vám vrátená späť.

V prípade akýchkoľvek otázok či potreby previesť vás procesom výmeny nás kontaktujte na tel. čísle 0915882441 (Po-Pia 10:00-16:00) alebo využite náš kontaktný formulár.